DIY Travel Journal

Wat te geven voor kerstmis aan een vriendin die ook graag zelf dingen maakt en bezig is met handlettering? 

Juist, iets dat zij zelf kan maken. Ik zag op Pinterest enkele leuke voorbeelden passeren van 'Travel Journals'. En laat reizen nu net ook iets zijn waar zij van houd.

Hieronder 'the making of': 

1) Ik kocht een leeg boekje in 'Flying Tiger' en kalkeerde er de wereld op.
(Geloof me, dat kalkeren was meer werk dan gedacht.) 





Om het volledig af te maken, plakte ik er een stukje washitape op.


2) Binnenin schreef ik met een brushpen "Wander Lust". En maakte ik met washitape onderverdelingen. Zo vind ze snel de verschillende reizen terug.


3) Vervolgens kwam er een travel bucket list in.



4) En als laatste gaf ik in potlood enkele suggesties.


Ik gaf het haar kado en ze was er meer dan gelukkig mee. Nu kan ze zelf aan de slag om haar reizen op een creatieve manier te documenteren.

Reacties

Populaire posts