Bullet Journal : September

De trend van het 'bullet journaling' is al een tijdje aan de gang.
En wat sprak mij dat aan!
Maar ik had al een agenda en gebruikte dat als excuus om niet aan een bullet journal te beginnen.

In maart kreeg ik van een vriendin dan toch een bullet journal kado.
Ze was mijn gezaag erover beu en hoopte dat ik hierdoor er gewoon mee zou beginnen.

Ik heb dan toch nog even gewacht en eerst mijn agenda die ik al had, gebruikt tot aan het einde van het academiejaar.
Vermits ik nu afgestudeerd ben en aan een nieuwe opleiding aan een nieuwe onderwijsinstelling start, vond ik het de perfecte timing om te starten met een bullet journal.

En ja hoor, wat doe ik dit graag! Ik had er veel eerder mee moeten beginnen ... .

Hieronder vinden jullie mijn eerste pagina's voor de maand september.






Reacties

Populaire posts