Happy snail mail : bloemen

Ik maakte voor iemand die een blessure heeft opgelopen, een leuk postpakketje om de dag wat mee op te fleuren en een hart onder de riem te steken.

Vandaar ook dat het thema van dit postje 'bloemen' werd.

Hieronder zie je wat ik allemaal in (en op) de enveloppe stak!



Bloemenlabels.


Vilten sleutelhanger.

Koelkastpoƫzie: gedichten uitgetypt op mijn oude type-machine en op een magneet geplakt.

Kaartje gemaakt met oude  bloemenpostzegels.

Bloemenboekje met boeken-, serie- en film-tips.


Enveloppetje uit Flow met drie theezakjes er in.


Poster.

Oude postzegels.

Mini-notitieboekje uit Flying Tiger.

Bloementekening om te schilderen of in te kleuren.

Briefpapier van Flow met quote en bloemensticker (allebei) uit Flow.

Ik haalde mijn inspiratie hier, hier en hier.

Reacties

Populaire posts